Makes me cry.




Jag älskar att hitta ny musik och just nu hittar jag massor. Cdon´s funtkion "andra kunder som beställt denna skiva har även beställt följande" är fenomenal, även om den slår fel då och då. Ett bra sätt att hitta ny musik är det  hur som helst. Idag hittade jag rock i hårdaste laget för att vara jag, Emigrate hette de visst, men så är jag inne i en hård period också.

Jag lyssnar lite på gamla Skunk Anansie och Juliette and the Licks och känner makt och ilska, men också på Coldplay och känner melakoni och kärlek. The Sceintist får mig nästan att gråta på pendeln på väg till jobbet om morgornarna,så innan jag traskar in i skolan får jag ta en pepplåt för att inte vara ledsen över något som jag inte vet vad. det är. Tänk vad musiken kan påverka en ändå.


Dags att ladda inför kvällens husfruar. Lite underhållning behöver vi alla.


Andras kommentarer
Postat av: Lillan

Det ær så kul att læsa din blogg igen. Spacad med you tube. Kul musik, me like! Helt enig med dej om våldsdebatten. Saknar dig omkring. Massor!

2007-10-10 @ 15:16:54

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback