Köpa skivor.

Jag har ännu inte fulländat min Kentsamling. Jag vet egentligen inte varför jag just väljer att köpa Kents skivor, de lär ju inte vara dem som behöver skivförsäljningspengarna bäst, men det är av gammal vana. I want it all.  Annars är Lindas skivor de enda jag köper i original nuförtiden och om hon ska fortsätta i samma tempo har jag snart en stor samling med skivor.

Det är nu dags att lyssna in den tredje, om den gör mig hälften så glad som den förra har hon i alla fall lyckats i mina ögon (öron).  Denna gång släppte de sina skivor på samma gång, Kent och Linda, så det är bara att slänga iväg en beställning. Typ nu ska jag göra det, jag ska fullända mina samlingar.

image465


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback