Jag får väl hoppas på det bästa.

Idag är det en avgörande dag på många vis, bland annat ska vi få information om de förrändringar som tydligen kommer att ske med våra tjänster. Stämningen är tryckt och många är både oroliga, rädda och arga. För en gångs skull är jag den som är ganska lugn, kanske för att jag har fullt upp med att lägga energi på annat. Vi får väl se vad som händer helt enkelt. InformatIonen är i alla fall efterlängtad.

Resten av släkten, eller i alla fall en del av den, ska gå och titta på LInda idag. TIll och med mellansyster kommer. Själv har jag arbetsskväll på jobbet, men det är bara att le och se glad ut. Vad annars finns att göra?!


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Hoppas informationen är till din fördel!

Postat av: Maja

Känner du Miss Li?

2007-10-11 @ 16:25:18

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback