Inte det minsta glamouröst.

Min vardag är extremt oglammig. Jag åker pendel till Södertälje, äter i skolmatsalen, handlar mitt mellanmål på Willys och åker hem igen. I bästa fall hinner jag träna och får lite inspiration på SATS. Förrutom mina elever, mina kollegor och kanske tv-tablån finns det alltså inte så mycket som berör mig i vardagen. Jag lever i en vardagsbubbla som jag gillar, men som kanske i sin tur leder till att jag varje fredag kommer hem med x antal påsar med impulshandlade kläder. Jag handlar i kapp, glammar ikapp. Med andra ord, det finns inte så mycket att blogga om i veckorna, men så får det vara.

Redan nu vet jag dock att helgen innehåller en massa trevlig vindrickning med vänner jag inte träffat på länge och idag har jag klänning på mig för att vara lite vardagsfin (och smöra för föräldrarna såklart. Det första intrycket ni vet!) Lite vardagslyx kan man ju försöka skapa sig ändå och kanske får det bli en kaka till kaffet idag.


Hm.comimage459

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback