Imponerande.

Så har syster lämnat mig för denna gång och jag är lämnad ensam för ett par timmar. Hon är en ritkigt klippa min syster; lagar fredagsmiddag till oss alla, fixar superfrukostar med ägg och gröt, står ut med nattfyllesamtal från sin pojkvän och orkar med en storasyster som är riktigt gnällig ibland. Ofattbart och något jag endast tror att mellansystrar som hamnat i kläm mellan den lilla och den stora klarar av och kanske kanske vissa supermammor.

Jag har tränat, ätit rester från gårdagens tortillas, försökt lyssna in mig på
Kents nya sköna skiva och snart kommer Andreas. Jag borde sova lite, för natten gav för lite sömn, jag borde städa lite för det är stökigt här och jag borde laga mat till Andreas kommer, för han är nog hungrig då. Jag ska också göra allt detta. Nu ska jag göra det. Ikväll väntar Manu på Hovet och jag har inga förväntningar alls, bara att bli tagen med storm.

image458

Andras kommentarer
Postat av: erika

Haha, är det sån jag är. Vad söt du är. Men tänk på att saker som dessa gör jag inte för vem som helst, bara för dem som betyder allra mest. Hoppas du får det riktigt bra ikväll. Puss på dig världens bästa storis!

2007-10-14 @ 15:50:15

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback