Goes around.

Vi är trötta idag, syster och jag, och vi antar att allt är gårdagens rödvins fel. Det är alltid rödvinets fel. I dvala traskade vi omkring på Söder, jag bytte en jacka till en annan färg, vi åt lite god mat och dessutom inhandlade jag äntligen dvd-brännskivor och en scartsladd till dvdn. Att köpa praktiska och tekniska förbrukningsvaror är bland det värsta jag vet. De går bara åt och jag kan knappt njuta av att jag har dem. Jag värderar det som att köpa mjölk eller tvättmedel ungefär. Trist, men något man måste ha. Nu är det inhandlat och det känns lite lättare.

Dessutom är min jeansförsäljning på Tradera avslutad. 155 kronor är mina, motsvarande siffra som jag lade ner på Teknikmagasinet. What goes around, comes around, eller nåt sånt.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback