Tillfredsställd

Ah, jag känner mig mer intellektuellt tillfredställd än på länge. Tydligen hittade jag någon att diskutera mer teoretiska teorier med ikväll och tydligen gick vi igenom alla de klyschor livet har att erbjuda samtidigt som vi diskuterade genus, kärlek och kreativitet. Dagens slutsatser blev således att man inte ska ge upp så lätt samt att det finns många sätt i livet som man kan vara kreativ på. Att anpassa sitt budskap och sitt beteende efter mottagaren är ett sätt, att sy kläder är ett annat.

Det finns få tillfällen då jag är så nöjd som vid de tillfällen då jag får diskutera och ventilera olika tankar kring livet. Tack käre du, antagligen ses vi aldrig igen, men jag måste säga att du var både kreativ, konstruktiv och kunnig. Inte illa.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback