Och tårarna rinner när Amanda sjunger...

Innerligt var ordet. Vackert och innerligt. Dessutom en riktigt ball brud.

Resten av familjen Alm firar lillasysters födelsedag i Oslo. Jag borde vara där. Jag borde fira Lillans födelsedag. Men det passar sig inte nu och jag vet att de klarar sig bra utan mig, la familia. Med Amanadas röst och Tracys text kan jag dock inte hålla det borta, det tåras i mina ögon. Jag borde varit där. Ingen kärlek är som familjekärleken.

Sötaste vännerna kommer dock imorgon och det gör mig lite lycklig. Utan någon av dem vore inte mitt liv det samma. Och mitt liv är inte så dåligt ändå. Tack fina flickor.

Andras kommentarer
Postat av: emma

du är söt du! du vet att du har en kulturnörd i
mig förresten. vill gå på allt ( så fort det ordnar upp sig med mina pengar...). vad sägs om djungelboken på stadsteatern? ska vara grym, ingen barnföreställning...

2007-11-03 @ 08:07:56

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback