No stress

Vi har druckit vin, ätit mat och sovit i helgen. Mitt huvud har tidvis dunkat och jag har varit lite trött och grining. Idag har vi lite av varje att göra och det är bäst att utnyttja tiden innan den springer ifrån oss. Tiden springer ofta ifrån oss och tillfällerna är förbi innan vi hunnit reagera. Dumt, väldigt dumt. Men jag är lugn nu. Jag har varit lugnare i höst än jag varit på länge.

Jobbet tillfredställer mig och jag stressar inte runt med annat. Jobbet får vara viktigast, för att jag känner att det är viktigast och jag vill ha det så. Just nu vill jag ha det så. Om ett år, en månad eller en dag kanske det ser annorlunda ut, men just nu vill jag ha det så. Nu ska jag utnyttja tiden och njuta av en härlig söndag.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback