Konsten att sova

 En gång i tiden var det en jobbig tid, jag sov aldrig om nätterna, jag låg vaken och vred mig och räknade ner timmarna, det enda som kunde få mig att somna var att titta på film.  Under varje biobesök somnade jag och det kvittade om det var Scream eller Armagedon som visades(för det var det som visades på den tiden), jag somnade till allt. Och jag förstår varför. Äntlgen slappnar man av, äntligen har man annat i tankarna och äntligen finns inget annat att göra än att sova.

Jag somnar fortfarande till alla filmer, både hemma och på bio. Ofta låtsas jag som att jag är vaken och lika ofta är jag vaken fast Andreas frågar mig varje sekund om jag sover. Det gör jag inte, men det gör mig arg. Dagens dilemma är hur jag ska kunna se hela
The Notebook utan att somna. För den måste jag se, eftersom mina elever ska få se en i veckan. Hm. Mission impossible. Vi får se hur jag löser det.

image498

Andras kommentarer
Postat av: dodde

tack :) vad gullig du är!

de ringde aldrig, så jag behövde inte vara så stolt. hittade på annat istället :)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback