Klappat och klart

Och så var julklapparna systrarna Alm emellan fixat. Kent kommer till Gävle fredag den 7 mars och det är klart vi ska dit. Att njuta av de bästa tillsammans med de bästa. Jag är lycklig.

En elev ville förresten diskutera med mig om Jocke Berg bara babblade eller har en djupare innebörd med texterna. Han valde nog fel person att diskutera Kent med, även om jag är beredd att hålla med om att det nog är mer svammel än djuphet då och då. Intressant och djupt svammel.

Men ja, just nu mår jag rätt bra. Härligt.

Andras kommentarer
Postat av: Erika Alm

YEEEAH! Det kommer bli den bästa kvällen! Hela skaran tillsammans på något så underbart. Puss älskade. Snart ses vi!

2007-11-30 @ 08:08:29

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback