En musikfredag väntar.

Torsdag. Imorgon är det fredag och jag ska hem till Borlänge och se två av mina favoritartister sedan länge. Kristofer Åström och Christian Kjellvander. De bästa dagarna i den lilla staden är de dagar då det är spelningar, för om det är något staden kan så är det att ta dit bra artister.  Det finns många klubbar, privatpersoner och festivalmänniskor som kan sin sak. Jag är ofta där och njuter. Samma 20 andra människor är också där och njuter. Kjellvanders nya skiva måste vara den bästa han gjort och han som annars brukar vara lite halvseg live kan nog bli riktigt rolig att se imorgon.




Nu väntar dock en ny dag på jobbet. Och jag hade glömt/förträngt att två potentiella framtida elever skulle komma och hälsa på idag. Undra om de blir peppade när jag går igenom hur man skriver en uppsats... Chansen är nog stor att de inte blir det.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback