En kategori för musiken

Allt som oftast fastnar jag vid grupper, låtar och musik som jag vill dela med mig av. Inläggen ökar och jag har inte haft någon kategori att lägga detta under, tills nu. Det verkar dock kräva flera timmars arbete att få in alla mina musikrelaterade inlägg där, så jag bestämde mig för att låta den starta samtidigt som Peace and Love startade i somras. Vi får se om jag orkar utöka den. Men nu finns den där och det verkar vara tokigt mycket Hives och Mando jag skriver om, kanske beroende av att det är de som släppt skivor, kanske beroende på att de är härligt bra. Här kan ni läsa och lyssna om ni vill.

Andras kommentarer
Postat av: emma

Hade ni trevligt igår? jag gör ett försök till....kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback