En dag på Älvsjömässan

För andra dagen i rad vaknade jag med huvudvärk. Huvudvärk är något man ska somna med, inte vakna med. Jag dricker kaffe, jag dricker vatten och jag sväljer passande tabletter. En heldag på gymnasiemässan i Älvsjö väntar. Jag  har en stor röd t-shirt som det står lärare på och det behövs. Jag är glad över mitt tryck, för de finns de som undrar.

Så. Jag ska försöka öppna mina ihopklistrade ögon, försöka le lite och öppna munnen för att säga några
väl valda ord. Något säger mig att det kommer att bli en lång dag, lång men förhoppningsvis rolig.  Det där med säljande har man ju i alla fall i sig och det ska bli kul att se eleverna i en annan miljö. De är grymt duktiga må jag säga.


Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen, hur gick det i dag?

2007-11-15 @ 18:23:21
Postat av: Anakin

Var det några som skrev i intresseboken, glömde jag ju fråga haha


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback