Allt på en och samma gång.

Och på helgerna ska jag hinna med allt som med på vardagarna och som jag är för trött för att orka ta mig an på kvällarna. Det ska handlas, rättas uppsatser, städas,tränas och tvättas.  Synd då att jag traskade iväg till gymmet med huvudvärk igår och kom därifrån med migrän. Idag är därför dagen då jag ska hinna allt. Dessutom tänkte jag hinna med en långpromenad och att laga lasagne för en vecka.

För övrigt fick jag en mycket lagom, mysig och trevlig kväll med
mina favvotjejer igår. Och imorgon kommer äntligen Johanna hem till mig.  Det var allt för länge sedan vi fick chans att diskutera de stora och små frågorna, fundera över livet och dricka te. Kanske bor hon här när det är dags att byta ut teet mot glögg...

Okej, hög tid för städning. På återseende.


image521
Tasteline.se

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback