This is me.

Jag är ett flum som tappar saker i golvet, letar efter nycklarna jag håller i handen och häller ut godisskålen på golvet. Jag är en verbal person, som älskar diskussioner, eller kanske ska vi kalla det monologer, där jag redogör för min åsikt och raddar argument. Jag är effektiv och flitig men även och lat och bekväm. Jag är en sprallig tjej som bubblar av ord, men ibland även en sur kärring som gnäller på allt. Jag är översocial och föraktar ensamheten.

Jag är den evige studenten som ser fram emot att jobba, men som aldrig kommer sluta plugga. Jag är en träningsfreak som ofta äter nyttigt, men även gärna frossar i godis och vin. Jag har många bekanta och färre men goda vänner. Jag har en underbar familj och en vardagshjälte till pojkvän. Jag fördjupar mig i yta men föredrar det inre. Jag ger goda råd, men följer få av dem. Jag kan inte ta en ton, men sjunger ändå. Jag har ett nyanserat synsätt och ser gärna det vita. Jag är god och ond och allt på samma gång. Men jag är aldrig någonsin mittimellan.



Andras kommentarer
Postat av: erika

100% Ella. Världens bästa!

Postat av: emma

jag håller med erika = )

2007-05-11 @ 08:37:01
URL: http://sweetdream.blogg.se
Postat av: evans

Hej!
Om du vill ha instruktionerna för hur man lägger in en klocka i bloggen kan du väl ge mig din e-post i en kommentar i min blogg, så skickar jag instruktionerna till dig. Jag har dem bara i Word, så jag kan inte lägga ut dem på bloggen.

Ha en bra dag!

2007-05-11 @ 09:01:48
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Jag såg att du lagt in din e-post. Jag har mailat dig!

2007-05-11 @ 10:32:47
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Tack så mycket för din snälla kommentar! Jag var lite stressad när jag var in här i morse, så jag hann inte läsa inlägget du skrivit här ovan. Nu har jag gjort det. Du verkar vara en trevlig människa :-)

Ha en bra helg!

2007-05-11 @ 14:08:32
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback