Lite av varje

Jag har pluggdag idag. Mina pluggdagar är mindre effektiva dagar, i varje fall i pluggavseende. Istället tvättar jag lite, surfar runt och söker några jobb på måfå. Lyssnar på lite bra musik, sorterar papper och hittar fina klänningar jag gärna skulle vilja ha.  Men jag pluggar inte. Eller inte särskilt mycket i alla fall.

Syster E kommer hem en sväng ikväll. Vi hinner sammanstråla och få lite mat hos mor innan hon far vidare till syster J i Oslo. Jag önskar jag kunde följa, men jag får nöja mig med att ringa min lillasyster idag istället. Förhoppningsvis kommer hon hem snart.



Andras kommentarer
Postat av: Emma

Känner allt för väl igen ditt tillstånd, men brukar se det positiva: det är väl aldrig så välstädat hemma som efter en pluggdag.
Hoppas allt är bra annars och att vi snart springer på varandra
Kram

2007-03-01 @ 11:56:55

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback