Mega häftigt! (Festivalinlägg 4.)

Det är Ubergrymt att se sin gamla kompis göra en spelning så grym, för så många människor som sjunger med i varje enskildlåt. Jag hade en stabil klump i magen och tårar i ögonen. När hon sen berättar att hon ska spela med Winnerbäck imorgon och medverka på hans album kan jag inte hålla mig längre. Jag skriker som jag aldrig skrikit förut. Men det har jag, vill jag lova. Miss Li är stor på riktigt.

Oroa er inte för att jag redan är hemma. För hemma är jag, men bara för att fylla på med vin. Snart är det dags för Maia och Sahara, sedan Mando, Timo och Alice. Japp. Det här kan bli en trevlig kväll!

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det underbart med festival! Och att den är här, hos oss! Även fast jag inte ska gå en enda kväll så gillar jag att det kryllar av konstiga (och vanliga) människor och att det står tält överallt och att jag hör musik varje gång jag går utanför dörren eller öppnar fönstret. Hörde Miss Li i kupolen idag. Helt underbart!! Sköt nu om dig under festivalen! Kram kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback