(Festivalinlägg 5.)

Gårdagen innhöll allt en festivaldag ska innehålla. Jag träffade gamla vänner och lärde känna nya. Såg underbara band och missade underbara band. Jag hängde i öltälten men blev inte för full. Jag vimlade, umgicks, åt vildsvin och grillade. Jag fick smutsiga skor och klänningen söndersliten. Jag stod längst fram på Mando men längst bak på Marit. Jag fick VIP:a mig in på Maija och jag ägnade inte Alice någon större uppmärksamhet.

image342

Idag väntar en eftermiddagsgrillfest, Elin Sigvardsson, Timbuktu och allas vår Winnerbäck. Blir kvällen hälften så bra som gårdagen så är jag nöjd. Nästan i alla fall.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Låter som att du haft superdagar på festivalen!
Kul! Här jobbas det så det heter duga! Jobbar till onsdag och sedan blir det 4 dagars semester (min enda semester i år...) Då åker jag till familjen som är i stugan. Men vecka 28 och framåt är jag hemma, fast utan bil.
kram på dig

Postat av: kalaskulla

ellinore! =) blir glad av din blogg. såg dig och anna när damien rice spelade. du såg inte mig. ha. ha så trevligt ikväll. kramelikram!

2007-06-30 @ 14:43:34

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback