Festivaldags!

Jag har hämtat ut mitt festivalband, köpt en platta öl och varit på Spinning som inspirerade mig med Shout out louds underbara låt. (Tyvärr den enda bra låten på skivan, därav singularis.) Jag är redo för festivalen och jag ser fram emot festivalen. Jag älskar bra musik, jag älskar att umgås och jag älskar att festa. Med andra ord är festivaler min grej!


image336
Festivalminne. Mando Diao, Borlänges stolthet, på Hultan 05.

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

En av årets höjdpunkter (som jag dock hoppar över men tycker är rolig iaf.)Löste det sig med biljetterna?!
Jättetack för att du gick in tidigare igår! Tack vare din arbetsinsats är vi ikapp igen och butiken känns ok! Ha en underbar P&L-helg! Vi ses!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback