Kritik.

Jag är dålig på att ta kritik. Kritiserar någon mig skäller jag tillbaka och blir det allt för mycket börjar min underläpp att darra och tillslut fylls ögonen med tårar och jag kan inte ens argumentera emot. Att ta kritik är något jag måste bli bättre på.  Jag är pinsam. När jag gav en vän kritik häromdagen återkom han efter två dagar och bevisade motsatsen, han tog åt sig av vad jag sa och ändrade sitt beteende. Jag är imponerad. Nu har han fått mig att vilja vara lika duktig jag med.

Något som jag är bra på är förresten att berömma folk. Min favvobloggerska berömmer jag ofta. Läs hennes senaste inlägg, jävligt viktigt och jävligt bra skrivet.
Varsågod.


Andras kommentarer
Postat av: emma

känner igen det där...

2007-07-30 @ 21:06:09

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback