Förortsbruden.

Så har jag då fått nycklarna till min lägenhet i Stockholm som turligt nog överträffade mina förväntningar. Även om tapeterna var illa uppsatta, spisen var en gasspis och inredningen inte var den finaste, så blev jag glatt överaskad över parkettgolvet, balkongen, utrymmet och kanske till och med köket, som dock inte var det vackraste. Hagsätra var finare och trevligare än vad jag fått beskrivit för mig och nattbussen från stan stannar utanför dörren. Perfekt. Jag behöver inte ens vara rädd. Nu väntar några få veckors intensvit arbete på Stadium innan jag tar mitt pick och pack och blir lärare i storstan. Inte så illa ändå.

                                                    image344

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Grattis


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback