What about Brian

OC utan Merissa var inte så hemskt som jag kunnat förutspå, inte än så länge i varje fall. Men det var länge sedan programmet hade sin storhetstid. Seth lyckas i varje fall alltid ge mig ett gott skratt och vem vill inte skratta gott?

Det nya efterföljande programmet,
What about Brian verkar däremot vara en riktig hit, och vips har jag återigen onsdagar som en given tv-kväll. Suck. Men men, så länge våren inte är på intågande har jag väl inget bättre för mig på kvällarna.  Appropå det verkar det som att vi snart kan bege oss ut både i spåren och i backen. Härligt.

Köra bil fram och tillbaka till Falun idag verkar inte vara lika härligt dock.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det funkade att köra bil och att din uppsats gillas, svårt att tro nått annat, du som skriver så bra. Jag väntar med spänning på boken om ditt liv!

2007-01-18 @ 12:52:28

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback