Rivstart och chailatte

Den första dagen i den nya kursen är genomförd. Etikföreläsningen var intessant, introduktionen kort och de nya kurskamraterna var många. Dock fick jag ingen uppfattning om dem, mer än att alla redan kände minst fem stycken, utom de få killar som närvarade. De kände ingen. Som tur var fann jag min gamla fotbollskompis i föreläsningssalen och som tur var så hade jag en trevlig lunch inbokad!

Dagens gympass är avklarat och maten är äten. Nu ska jag avnjuta kvällens första chailatte, i strävan efter att inte ge mig på cheeseballsen som är kvar sedan lördagen, och försöka läsa lite etik. Det är bara att sätta igång, kursen verkar rivstarta. Dessutom vill jag vara klar till kvällens
Guldbaggegala, jag älskar att se skådespelarna i det verkliga livet, men jag har missat de flesta av årets svenska filmer. Så det går på ett ut ,  antar jag.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback