morgon

Vaknade tidigt, fast jag inte behövde. Det jag egentligen behövde var att sova, men det verkade inte min kropp förstå. Jag däremot, insåg att det var allt för mörkt och besvärligt för en promenad eller en löptur och blev fast här istället.

En titt i kylskåpet fick mig att inse att det är dags att handla, egentligen är det dags för allt, städa, tvätta och fixa,  men någonstans måste man ju börja. Så istället för dagens motion blir det till att handla innan jobbet, efter jobbet ska jag ut med några av tjejerna på jobbet och dricka öl. Trevligt, och allt för sällsynt.

Rean börjar idag, så skynda att fynda om du behöver nya träningskläder eller dyligt. Jag behöver det alltid.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback