En ny pärla

Ipoden som A vann anlädde igår, vilket inte bara betyder att han får en ny pärla att fylla med musik, utan även att jag får ärva hans gamla Ipod. Och trots att jag är underbart nöjd med min fina musikmobil, passar det bra med en sprängfylld Ipod. Inte minst då bussresan till Oslo på fredag beräknas ta sju timmar. Bara att fylla till bredden och vänta på det vackra skalet jag beställt.

Vad jag längtar efter att få se
Lillans Oslo, i mitt liv finns inte mycket som är viktigare än att hon har det bra.

Tvättar, pluggar och ska snart på möte med min vfu-handledare. Nervöst. Jag undrar vad vi ska klura ut för uppdrag för fröken Alm. Återkommer med det.

Andras kommentarer
Postat av: erika

riktigt nice hörru!
Ja, snart bär det av, YES!
Puss


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback