bensinstopp

Det var väldigt trevligt att träffa J igen, efter att hon varit hemma i Eskilstuna över julen. Dock blev inte dagen som vi först trott. Eller med andra ord, den slutade inte som planerat. Efter att vi fixat ärenden, provat skor och fikat började vi bege oss hem från Falun för att träna. Det tyckte inte bilen att vi skulle, istället gav den upp mitt i en uppförsbacke på motorvägen. Och där står vi i förtvivlan och letar efter triangelknappen...

Som tur var:
1. Slutade Svåger J precis jobbet i Falun.
2. Har jag en snäll svåger, som inte gnäller utan bara kommer till min undsättning.
3. Blev jag arg utan bara fnissig.

Dessvärre:

1. Blev det kallt då värmen inte var på, eftersom jag inte ville riskera att batteriet laddade ur.
2. Hade vi bara ett par vantar.
3. Hann vi inte hem till träningen.

Men nu är vi hemma, välbevarade och i värmen. Slutet gott allting gott!


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback