Ur form

Helgen tog så hårt på mig att jag fortfarande är ur form och efter frukosten i morse bestämde jag mig för att se dagens föreläsning via webben istället. Tyvärr lyckades jag inte hitta den, utan har istället börja formulera syftet med kommande examensarbete. Inte en dag för sent då det ska vara inskickat imorgon. Jag hoppas att min medförfattare C, som kommer snart, har några kloka tankar.

Den här veckan måste nog gå i hälsans tecken och jag ser fram emot lunchen som består av M´s underbart goda kräftsoppa. Min kropp behöver nyttigheter, vitaminer och träning. Och det ska den få. Alkoholkonsumtionen får bli lika med noll för ett par veckor frammåt. Basta.

Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni hade det trevligt i lördags och att du kommer i form snart igen. Själv var jag helt ur form i lördags och orkade verkligen inte följa med er. Hoppas att det blir någon mer möjlighet för oss att ses utanför jobbet....och att det inte blir om alltför lång tid! Kram kram

2007-02-26 @ 14:19:46

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback