Som man bäddar...

En dag i backen slutar alltid med en kväll i soffan med dunkande huvud för mig. Jag undar varför,  men jag tror att det har med blåsten att göra. Trycket. Eftersom att jag åker så snabbt och hoppar så högt.. En hel kväll var förstörd och det enda som hjälpte var en masa tacos och en massa sömn...

Jag vaknade i morse med vetskapen om att jag glömt att läsa en bok och skriva ett PM. Mitt lugna jag blev med ens ett stressat jag och det var bara att läsa om etiska principer vid frukosten. Nu ska jag skynda vidare till arbetet, jag har lite skuldkänslor för att jag aldrig hinner jobba, så det är bäst att vara i form när man väl är där. Vi får se hur formen är imorgon efter kvällens Broken Dreams m.m. med J och D.

Dagens tips: Åhlens har halva reapriset och man kan hitta en massa bra grejer. Själv köpte jag snappsglas, strumpor, ett linne, en filékniv och en kalender för mindre än en hundring sammanlagt.

Andras kommentarer
Postat av: joanna

du åker på tok för fort! defenitivt. yo go girl!

2007-02-06 @ 00:25:41

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback