Semlor och pasta

Det är semmeldag och självklart har jag ätit en semla. Inte för att jag är stormförtjust, utan mest för att man bör äta minst en semla per år. Idag har jag även ätit den största kanelbullen någonsin på en av fadderskolans konferenser. En riktigt gottedag, toppad med ett spinningpass efterföljt av en stor portion pasta. Jag älskar att äta en stor portion pasta efter ett hårt spinningpass, då blir man riktigt gott mätt!

I morgonbitti ska jag ta tag i CSN härvan. Bara för att reda ut, inte för att klaga. Det kan jag inte. Allt är mitt fel. Som tur var innehåller även morgondagen en sminkkurs hos Makeupstore( födelsedagspresent från far...) och ett utvecklingssamtal angående min vfu som förhoppningsvis går bra.  Jag hoppas verkligen att jag hinner ta en promenad med E också. Alldeles för efterlängtat.

Kom igen Ella, kom igen!


27726-86

Andras kommentarer
Postat av: erika

Kom igen ella, kom igen :)
Bra att du göttar dig lite i tragedin.
Tänker på dig. Kärlek från gävle

Postat av: yoyo

hör ramsan eka. kom igen ella kom igen. ingen kämpar så bra som du. love u

2007-02-22 @ 00:38:21

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback