Kärlek!

Jag har åkt långfärdsskridskor för allra första gången. En ganska intet sägande upplevelse. Eller, det var härligt, men jag trodde att det skulle vara härligare, jag kände ingen direkt skillnad mot att åka vanliga skridskor. Helt okej sport i varje fall, med en väldigt stor tantvarning.

Johanna Sällström är död. Jag är berörd, chockad och inte alls glad. Fan.

Annars en trevlig dag då jag äntligen träffat J som flyttat till storstan och ätit Pasta med räkor ala pappa med min kära för att fira alla hjärtans dag, ett glas vin  blev det till maten också. Nu ska vi i väg på bio. Underbara Älskade. Jag vet inte vad jag tycker om denna högtidsdag egentligen, men oavsett vad är det lika bra att utnyttja den för att ha trevligt, istället för att sitta hemma och vara bitter. Så, en trevlig dag och kväll önskar jag Eder alla!

Andras kommentarer
Postat av: Helena

kram på alla hjärtans dag! =)

Postat av: jojo

faN JA. vém vill se wallander nu vi som har inkasserat sju filmer i oslo. damn! MISS U BTW.

2007-02-15 @ 20:25:23
Postat av: jojo

faN JA. vém vill se wallander nu vi som har inkasserat sju filmer i oslo. damn! MISS U BTW.

2007-02-15 @ 20:25:25

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback