Fredag

Jag har längtat efter den här fredagen. Inte för att den innebär något speciellt, utan  för att den inte gör det. Det händer sällan att jag är ledig på en helg och är hemma. Denna helg är jag det och en massa trevligheter är inplanerade, med start ikväll  hos M&M. Skönt att bara få tillfälle att ta hand om varandra och umgås.

Helgen innebär även minst två skidturer. A ska åka kortvasan( jag och J ställde in p.g.a. den dåliga vintern...) och jag vill bara få passa på att njuta lite av träning och solsken medan det går. Både älskade men sjuka
syster E och kära F är hemma i helgen också, så det lär inte bli tid för att ligga på soffan och lata sig.

Innan allt detta är det hög tid för att hålla i lite lektioner på praktiken och träna lite gym. Jag ser fram emot en bra dag.



Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt för dig! Ha en riktigt trevlig helg och så hoppas jag att vi ses snart!! Kram kram

2007-02-09 @ 11:05:27

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback