En aktiv helg

Jag har haft en underbar helg tillsammans med min älskade A. Det är annars sällan vi får en ledig helg tillsammans för att bara umgås. Nu har vi hunnit med att äta ljuvlig kräftsoppa och spela poker hos M och M, åkt skidor, inhandlat nya skidor ( och ett par nya jeans...) och myst med Melodifestival och godis i soffan.

Idag blir det mer längdskidåkning och besök av både syster, mamma och mormor och morfar. Men först en rejäl frukost framför störtloppet innehållande nybaktbröd, ägg och Godmorgon juice.




Andras kommentarer
Postat av: jojo

sitter och äter marabou, läser cosmo och spanar din blogg. nästan så jag vore där. fin helg, ella, riktigt värda. tack för att ni gjorde min! puss

2007-02-11 @ 18:40:39

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback