Vill inte.

Och jag skulle göra vad som helst för att slippa sitta på arbetskväll och lyssna på föreläsningar ikväll. Det känns som att det finns så mycket jobb som är så otroligt mycket viktigare just nu. Det blir som vanligt: jag antecknar förbrilt för att inte somna, alla andra tror att jag antecknar för att jag tycker att det är intressant (vilket då och då kan vara en del av sanningen) och jag är alltid först ut med applåder när någon föreläsare börjar avsluta sin lilla sektion.

Först ut idag är i alla fall This is England. Vi får se om det är jag eller eleverna som somnar först. En jäkligt bra film om rasism är det hursomhelst.


image552

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

grym film såg den på bio


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback