Mitt nyårslöfte.

Äntligen har jag fått andas, vilat och haft det bra. Äntligen hann jag utnyttja min jobbahemmaeftermiddag. Imorgon får eleverna jullov,  vilket innebär att den första terminen som lärare har passerat. Nästa termin ska jag vara en mer strukturerad och mindre förvirrad lärare. Det är mitt nyårslöfte till mig själv. Wish me luck. Annars är jag rätt glad för ett bra första halvår som gett mig mycket, otroligt mycket, på många olika sätt. Underbart.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Grattis till första terminen, kommer ihåg känslan =)

Postat av: Lekne

Säger som ovan. GRATTIS TILL DIN FÖRSTA TERMIN!
Kram på dig!

2007-12-19 @ 09:54:23
URL: http://lekne.se
Postat av: Joanna Alm

Fantastiskt bra jobbat! Beundrar dej ofta. Säger det sällan.

2007-12-26 @ 18:35:33

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback