Vila.

Mitt heltidsjobb har redan börjat ta ut sin rätt. Idag var jag så trött att jag var tvungen att dricka två Winer Melange(sånt där kaffe med choklad i) för att inte somna på eftermiddagskursen. Kvällen kommer att tillägnas soffan och välförtjänt(?) vila tillsammans med Andreas. Förhoppningsvis visar tv:n något bra program och kanske kommer jag fixa till lite morötter och dipp. Vem vet.

Eleverna var ursöta, men i varierande motivations grad.


Andras kommentarer
Postat av: emma

jadu,klart man får vara trött.
massa nya intryck. sov gott

2007-08-20 @ 21:18:54
Postat av: Sandra

Såklart har du förtjänat lite vila. Bättre sällskap än sin älskade går väl inte att ha när man är trött så njut nu av en mysig vil-kväll


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback