Skitdag.

Efter en hård helg följde två sömnlösa nätter som igår resulterade i skitdagarnas skitdag. Förutom att hela dagen på arbete var sådär "i början av den nya terminen"- kaotisk, så avslutade jag dagen med att åka buss åt fel håll så jag missade träningen, gå av bussen för tidigt när jag väl skulle hem, det var så mörkt ute att jag inte såg var jag skulle och sushin jag köpte på Vivo, för att jag var tokhungrig, smakade bajs. Tillslut lade jag mig och sov och det var det bästa jag gjort på hela dagen. Min kropp skakade vid det laget av sömnlöshet.

Idag är en ny dag, en bättre dag även om vi har arbetskväll och jag ska jobba ända till åtta. Men det är helt okej för mig, bara jag hittar till rätt buss.

En bra sak till är att jag nu är medlem på
SATS Telefonplan och att det var gratis inskrivning just nu. Jippii!

Andras kommentarer
Postat av: erika

gumman då. usch för såna dagar. hoppas onsdagen blev bättre. saknar dig. Puss


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback