Fisk i räkorna.

När vi skulle skala räkor till pizzan igår får Erika plötsligt upp en fisk, en lite grå sak, lika stor som en räka. Jag som inte ens klarar av två ihopväxta jordgubbar får panik. Anders som är kräsen får panik och Erika ångrar att hon sagt något. Nu är fisken slängd och jag funderar på hur jag ska klara av att plocka fram förpackningen ur frysen för att kunna författa ett argt mail till Coops kundtjänst. Kanske är det sådant som händer, men det får inte hända och det får absolut inte hända mig. Jag vill ha räkor, inte fisk, bara bara räkor.

image405

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

pappa hittade en inpacketerad skalbagge i sin dafgårds färdigrätt! UUuh

2007-08-21 @ 09:49:07

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback