slösa

Jag är världens största slösa. Eller åtminstone känns det så just nu. Pengarna bara flyger iväg och ändå har jag bara köpt saker jag behöver. Saker från listan jag tidigare publicerade. Nya löparskor blev det igår så nu ska jag ut på en raskpromenad före gymmet och hoppas på att höfterna hyllar mig.

Kalas i eftermiddag efter skolan. Lilla kusinen har blivit stor, 20 år, så vi ska dit för att gratta och äta tårta. Kvällen blir en lugn Idolkväll och det ser jag fram emot då jag ska jobba i helgen. På lördag blir det vinkväll dock. Härligt.

Dags för frulle och havgregrynsgröt, ett litet ps bara för att jag har världens duktigaste syster som klarade teorin på två dagars plugg. Hon måste ha en välprogramerad hjärna, eller något sånt. Duktig duktig!


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback