skipper eller svartling?

Ikväll är en svår tv-kväll. Och jag är sådär megatrött så att jag bara vill ligga i soffan, helst utan att röra mig en meter. Men en svår tv-kväll behöver inte innebära en dålig tv-kväll. Tvärtom. Idol vs Du är vad du äter - med Kicki Danielsson. Vad väljer ni?

Jag väljer att zappa och till råga på allt är min käre pojkvän och hämtar sin alldeles nya dator just nu, vilket innebär att han kommer greja och installera hela kvällen och jag har soffan för mig själv. Inte så illa det inte!

Mest nyfiken är jag på vad min kära syster och hennes hälsopedagogkompisar kommer att välja på deras tv-kväll ikväll. Jag har en viss känsla att valet är av större värde för dem än för mig...

Nu ska jag återgå till soffan och njuta av en Ramlösa Granatäpple - lätt det bästa som hänt dryckesvärlden i år. Men inte ens det verkar Anna Skipper gilla.

ramlösa

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback