vila?

Efter en lång dag med plugg och arbete längtade jag efter att komma hem och sjunka ner i soffan med lite kvällsmat. Tyvärr var det inte meningen att jag skulle göra det. Först rinde Tele2 och tjatade om en massa erbjudanden och priser, jag mumlade något till svar och tillslut förstod han att jag var nöjd utan hans abonnemang. Medan jag gjorde te så kokade gröten av någon lustig anledning över, i micron.Det är ett under hur jag lyckas? Jag måste ha tänkt på annat och ställt in fel antal minuter...

Sedan hamnade jag här istället. Egentligen vet jag inte varför, det kändes bara lugnt och skönt. A jobbar, jag ska spela in Prisonbreak åt honom och eftersom jag själv inte är intresserad  har en hel timme till att bara ta det lugnt, alldeles ensam i lyan. Härligt och välbehövligt.


Andras kommentarer
Postat av: erika

hade du en rik syster skulle jag bjuda dig på en sparesa... ingen skulle förtjäna det som du! puss

2006-10-10 @ 09:35:10

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback