tillsammans

Ännu en trevlig dag i läraraspekt. Idag har jag dessutom gått med i ett "leva tillsammans" projekt som ska resultera i en temavecka. Just nu är min största uppgift att hitta en film som handlar om kärlek och förhållanden, men inte lägger tyngdpunkten vid det sexuella, utan just  vid att  leva tillsammans. Systers förslag var Hundtricket och själv vet jag inte så förslag på detta mottages med stor glädje och tacksamhet!

Det är verkligen dags att läsa lite nu, innan träning, mat och allt sånt. Imorgon är jag ledig och ska sikta in mig på att plugga, tvätta och impregnera förra årets vinterjackor samt umgås med min älskade syster E, som hastigt och lustigt beslutat sig för att entra staden.

Förövrigt en relativt blank helg i almanackan, vilket känns oväntat skönt och härligt. Det är synd att ekonomin tryter, annars hade man kanske orkat hitta på något storslaget. Men men, vi spar det storslagna till nästa helgs Stockholmstrip, då är jag både rikare, gladare och friare!





Andras kommentarer
Postat av: Göran

Broarna i Madison County / vacker o fin / ses nästa helg / Kram

2006-10-20 @ 13:53:14

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback