inbygd termos

Utvilad, trots att klockan ringde kvart över sex. Somnade tidigt igår och hade därmed inga problem att komma upp när klockan ringde. Dags för första seminariumet inför uppsatsen nu, skönt att lämna den första delkursen bakom sig.

Lite mer kaffe, sen är det dags att gasa till Falun. Kaffe, kaffe, kaffe. Vad vore livet utan kaffe? Och just det, A kom hem med en fin ny kaffebryggare med inbygd termos igår. Bra för mig som alltid sätter på fyra koppar kaffe och alltid bara hinner dricka hälften, sen är det antingen bränt, eller så har jag inte tid eller lust att dricka något mer.  Nu kan jag börja med att brygga åtta koppar , så har jag så det räcker hela dagen!


Andras kommentarer
Postat av: erika

inbyggd termos? hmm... vilken grej! han är snäll han andy =) KRAM KRAM

2006-10-16 @ 08:35:59

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback