går i ide...

Det är nu jag går i  ide: sätter på mig mjukiskläder, slutar att duscha och går bara ut för att handla mer mjölk, kaffe eller godis alternativt jaga folk för intervju eller undervisa gymnasieelever i svenska. Jag återses igen efter jul och nyår, då uppsatsen ska vara inskickad och klar i sitt finaste skick.

Vill ni nå mig går det bra via msn eller på hemtelefonen. Då jag ständigt kommer att vara tillgänglig i hemmet funkar det även att impulsivt plinga på hemma hos mig. Kaffet är ständigt nybrygt i den nya termosen! Vill ni veta vad jag sysslar med och hur det går så kommer det med säkerhet att märkas i detta forum. Nu ska jag återgå till köksbordet och den första av de 18 böckerna som ska lusläsas, tolkas och förstås...

So long...


Andras kommentarer
Postat av: kalas

men din stackare...

2006-10-16 @ 14:17:27

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback