en glad tjej

Ibland får man sina ryck. Mina kommer ganska ofta men är impulsiva och allt som oftast när jag egentligen har bråttom till något annat eller när jag har massor av annat att göra. Imorse satt jag och trälade med litteraturen då jag plötsligt kom på att jag borde städa badrummet. Det enda ledde till det andra och plötsligt stod jag med hyresvärden i telefon, som kom och tittade på vårt vardagsrum och vips hade jag sparat ett ex antal tusen på att få gratis tapeter, istället för att lägga ut egna pengar på färg. Vårt vardagsrum är 25 kvadrat så det är lite pengar...

Stolt och lycklig gick jag sedan och tränade och nu sitter jag här och kollar tapeter. Litteraturen får vänta än en dag.

Snart afterwork för oss som inte jobbar (utan är superlyckliga och stenrika studenter som har massor av tid över.) Tacobuffé och rödvin, skön avrundning på en helt ok dag.

( Det är den vinröda färgen jag vill åt... )
27726-26

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback