knas

Två dygn tillsammans med systrarna har bland annat inneburit att jag och syster E hunnit med första julstöket. Medan syster J stressade runt bland alla måsten passade jag och E på att baka lussebullar och dricka glögg. Lite tidigt kan tyckas, men tillfällena då systrarna A träffas innan julstressen må inte bli allt för många till. (för bildbevis se:  erikaalm.blogg.se)

Förutom syster Js fullträff har vi även hunnit med ett besök hos mormor och morfar och en middag hemma hos mamma. Inte illa på två kvällar.

I helgen blir det till att tapetsera, vilket blir underbart både för mitt hem och mina lungor. Lite vin, lite plugg och förhoppningsvis lite trevligt sällskap får fullända helgen. Hoppas, hoppas, hoppas Lillan bestämmer sig för att ge småstaden någon dag till!


Andras kommentarer
Postat av: jojo

ler. längtar redan efter dej!

2006-11-17 @ 11:50:26
Postat av: em

å vad kul att ni får väggarna gjorda. då får vi ha middag hos dig snart igen så jag får se. längtar efter dig!

2006-11-18 @ 11:58:21

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback