Gillimore + Mc Donalds = sant

Kryssningen var en riktigt trevlig tillställning och istället för att komma hem utsliten, kom jag hem utvilad av någon lustig anledning som antagligen stavas mat. Det varade en dag. Denna morgon vaknade jag nämligen när A´s klocka ringde klockan halv fem, vilket jag allt som oftast gör, men denna gång var det en omöjlighet att somna igen. Framtidsångest eller framtidslängtan kanske gnagde i mitt huvud. Istället lför att lägga mer tid på att försöka läste jag ut min bok, funderade lite till över mitt liv och gick ut på min morgonpromenad extra tidigt innan det var dags för arbete...

Ikväll har vi slitit med vårt vardagsrumsprojekt, lyssnat på gammal Eurodisco och varit riktigt duktiga. Och eftersom Mc Donalds numer levererar dvd-boxar med sina menyer är det nu dags att slappa framför Gillimore Girls, vilket känns som en alldeles lagomt sysselsättning denna sköna lördagskväll!


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback