arkitekten och tapetseraren

Jag har sprungit idag!  Underbar träningsmusik i öronen bar mig fram och dagen var räddad. Äntligen, äntligen kan jag träna igen, halsen är friskare och jag är gladare!

Makeovern här hemma fortgår, men jag är mer arkitekt än vad jag är tapetserare. Söker efter en kristallkrona, räknar ut måtten på bokhyllan och ja, kollar lite i Ikeakatalogen. Dessutom ställer jag upp och ordnar mat när pojkarna blir hungriga. Snart har en hel helg gått åt till tapetsering, men snart är det också klart. Och det blir både ordentligt gjort och fint!



meunder!


Andras kommentarer
Postat av: erika

ni är så duktiga! längtar tills nästa gång jag kommer hem och få se ert resultat. saknar dig. puss

2006-11-19 @ 17:30:39
Postat av: Göran

Vad härligt att du kunnat yräna. Ni är duktiga. Hälsa Andreas med bror / kram

2006-11-20 @ 17:22:46

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback