Att njuta

my love


Jag älskar mat och ännu mer älskar jag godis. Skulle inte kunna leva utan den goda maten, den oemotståndeliga chokladen och det röda vinet. Av den anledningen skulle jag heller aldrig kunna klara någon cambridgediet vidare bra. Inte för att jag skulle vilja det. Jag förstår inte vitsen med att plåga sig själv till att bli smal, för att sedan bli ännu tjockare. Sunt förnuft pråglar mina tankar kring mat.

Hade tänkt att försöka vara nyttig under den här veckan, det har blivit lite mycket av det goda den senaste tiden. Idag är det tisdag och jag hamnar redan nu på greken i stan. Gott vare. Ännu mer älskade min A maten och han var överlycklig att jag valde bort favvothaien. (Det satt inte en person där...)

I morgon kväll ska jag äntligen gå och se Pirats of the Caribian. En viss Johnny Depp har varit min favorit ända sedan jag var elva och älskade Gilbert Grape. Nu är han tillbaka på riktigt.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback