jag skulle passa som rik

Jag skulle verkligen passa som rik, för jag skulle inte ha några problem att göra slut på pengarna. Synd att inte någon högre makt har insett det. Jag är julklappsexpert och skulle kunna ge hur mycket som helst till mina nära och kära. Jag är livsnjutare och missar aldrig tillfällen att fika, luncha eller äta middag ute. Dessutom är jag klädgalen, hade resurserna funnits hade min gaderob varit en dröm. Nu är resurserna problemet och jag sörjer att den snygga tröjan från JH och den alldeles för perfekta jackan från Gul&BLå inte är mina.

Jag skulle passa som rik och jag sörjer att jag inte är det och aldrig kommer att bli det heller.

Andras kommentarer
Postat av: erika

haha. gud va sant. du SKULLE verkligen passa som rik. så kunde jag få en slant av dig :) kram på dig


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback